Derfor

Hvorfor en virtuel assistent?

 

Hvornår ved du, at du har du brug for en virtuel assistent?

 

Svaret er enkelt: Når du har så travlt, at dine kommunikations- og marketingopgaver stjæler tid, fokus og overskud fra de opgaver, du brænder for. Som din virtuelle assistent kan jeg sørge for, at der er styr på dine kommunikations- og marketingopgaver, så du igen kan have fokus på at få din virksomhed til at blomstre.

 

Når du samarbejder med mig, slipper du for en masse besvær og bekymringer.

 

- Du vælger selv, hvilke opgaver der egner sig bedst til at blive uddelegeret.

- Du skal ikke bekymre dig om at have fysisk plads til en medarbejder.

- Du skal heller ikke tænke på feriepenge, lønafregning og sundhedsforsikringer.

- Du betaler KUN for de timer, du reelt har brug for hjælp.

 

Et samarbejde tager altid udgangspunkt i dine behov for hjælp. Herunder kan du læse om de opgaver, jeg typisk varetager. Har du brug for hjælp til andre ting, er du altid velkommen til at kontakte mig.

 

- Tekstproduktion: Artikler, webtekster, nyhedsbreve, rapporter,

pressemeddelelser o.l.

- Tekstredigering

- Korrekturlæsning

- Oversættelser

- Webredaktion og sociale medier

- Optimering af online og offline kommunikation

- PR og eventplanlægning

- Koordinering og projektledelse af marketing- og kommunikationsaktiviteter

- Visuel kommunikation/grafisk design/surface pattern design

 

Alle opgaver kan udføres på dansk, engelsk og spansk.

Copyright © All Rights Reserved